~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg under februari 2012

Av Ti - 2 februari 2012 18:13

Har ni tänkt på hur GULLIGT det är med lockigt hår? Har ni tänkt på hur GULLIGT det är med hästsvans? Tänk då på hur URGULLIGT det är med en LOCKIG HÄSTSVANS!


Näe, men tycker faktiskt det är jättefint!

Har haft lockigt hår i hästsvans, i nu två dagar. Ett tips!


Har halv studiedag imorgon, så jag har faktiskt SOVMORGON! Fy vad skönt...    Zzzzoooovaaa...

Men sedan har vi matte, och jag har pianolektion...


  Dötrist bild..


Av Ti - 1 februari 2012 17:37

   Ohyeah...   

Av Ti - 1 februari 2012 16:51

Killarna kastade pappers-tussar på varandra, tjejerna skrattade och skrek, medan läraren hade genomgång.

Lena, våran språklärare ( svenska, engelska, franska, italienska, och spanska ), är den snällaste lärarna av de alla - men hon är även den minst strängaste av de alla.


Hon stod där vid katedern och försökte få tyst på klassen. Hennes röst vek sig när hon skrek...


Sedan tog hennes tålamod slut, och hon rusade ut ur klassrummet och tårarna strömmade ner för kinderna, ok, ska sluta var så dramatisk...

Så vi fick sluta 40 minuter tidigare än vi egentligen skulle göra...

 Men tyckte jättesynd om lilla läraren... Jag och mina kompisar fick gå upp och trösta henne, eftersom att det är vi som har haft bäst kontakt med henne.


Tycker det är hur respektlöst som helst att typ "mobba" en lärare rakt upp i ansiktet på henne/honom!


 


  


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards