~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Ti - 18 februari 2012 12:08

Efter att ha vaknat med tre nya finnar, har jag: 1. Sett på ett vetenskapspogram om hjärnan. 2. Haft solosångskonsert i duschen, för schampooflaskorna ( ja ). 3. Undrat vad jag ska ha på mig idag i en halvtimme. 4. Skrikit på pappa.


Vilken morgon... Snart ska jag dra till Liljis för att träffa Tildeze, vi ska gå runt och vara tjejer, kolla på kläder och snacka. Sedan ska jag sova över hos henne, ikväll altså. Då ska vi festa all night long, se på film och vara glada!   

 

Det blev bara ett kort inlägg, måste gå och göra mig i ordning nu. KRAM! // Ti...   

 

 

   ( PS, Tildeze fotograferade mig igår, när jag tuppade ner på golvet av illamående. Snurrat runt, och runt och runt... )

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards