~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg under januari 2012

Av Ti - 4 januari 2012 16:33


Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?


Kommentera det här inlägget, då, och kom ihåg att skriva adressen till din blogg!

Vinnaren dras om en vecka, Kram   


  


// SweetSuperhero...



Av Ti - 2 januari 2012 21:56

En helt vanlig kväll, föräldrarna tittar på pang-pang, och brorsan har kommit in i en -öppna-stänga-dörr-period , då han håller på ATT LÅSA OCH ÖPPNA DÖRREN SOM LEDER TILL MITT RUM, snacka om irriterande! -.-Imorgon ska jag till Skärgolmen med Hannah ( www.hannahsofia.se ) för att utnyttja mitt NY -kort, det ska bli Nice! Oso har jag lärt mig ett nytt stycke på piano idag, Gnossienne No1 av Satie.Nu ska jag somna , hade jag tänkt. Men det blir väl som vanligt -jag somnar klockan tolv-... Hate itMen godnatt, på er, alla mina läsare! <3

Av Ti - 2 januari 2012 11:31

Tänk om man kunde glömma allt som är omkring en, och besöka GodisLandet?

Drömmer om det...

 

  

 

ÄLSKAR GODIS :3


Men ifall man bodde i godislandet, skulle nog varje man vara tvungen att utbilda sig till tandläkare, precis som lumpen i verkligheten!

 

Alla skulle ju få hål 24-7....

 

Nu ska jag fortsätta drömma om GodisLandet!

Kram så länge...   // SweetSuperhero...



Av Ti - 2 januari 2012 09:52


Här kommer en bildbomb från nyår!



Jag på nyår:

 

 Oso blev jag glad  när jag fick godis!

   

Det är vackert i Värmland!

     



 Och så fick självklart sitta barnvakt åt de små pojkarna, jag är som en mangnet, vart jag än går, där det finns småbarn, får jag sitta barnvakt! Och de vuxna säger att jag är bra på det också! Så, vem vet, när jag blir äldre kanske jag kan käna en hacka på det? Jag tycker iaf att det är kul med små barn.


De bor i ett jättestort hus, så, här  hittade vi en hemlig gång, och ett rum som någon aldrig hade varit i! Haha, pojkarna ville ha med ljus, och jag sa att jag kunde fota med blixt! Och den yngsta var jättesöt och ville hela tiden hålla mig i handen :3

 

Läskigt med en hemlig gång, asså!

   

Där är det oupptäckta rummet ( uppe )


           


FYRVERKERIER!!!! Fick inte de bästa bilderna, precis, men jag ville inte ha med mig mitt stativ ut. ÄLSKA FYRVERKERIER!


Sedan, när vi kom hem, såg vi på mr. bean, askul asså! Älskar avsnittet när han fastnar innuti kalkonen...



Jag vaknade klockan halv nio, det första jag gjorde då, var att smyga ut och fota. Somsagt BRINNER jag för att fota. ÄLSKAR DET!


Såhär såg det ut där ute:

   


Inte bästa bilden, näe, men jag höll på att frysa ihjäl där ute, så kallblodig som jag är!


Såhär såg det ut dagen innan:

   


Bara frost faktiskt, så det kom 10-15 centimeter snö på en natt! Synd att det inte vart snö i Stockholm, när vi kom hem   


Nu ska jag äta frukost! Bloggar mer senare idag.

KRAM     

Av Ti - 1 januari 2012 20:45

Nej! Det blev fel länkning i inlägget under. Sorry, här är den riktiga ; www.aspuddskolan.blogg.se

Av Ti - 1 januari 2012 20:24

TYCKER DET ÄR SÅ SJUKT FÅLIGT ATT MAN MOBBAR, OCH DISSAR m.m PÅ NÄTET!!I min förra skola upplevde jag faktiskt kränkningar riktat mot mig, från " de populära fjortisarna med sitt hov". Nu såg jag på FaceBook att samma personer har startat en blogg där de mobbar andra. DET ÄR SÅ SJUKT ELAKT!!! Här har ni länkning: www.aspuddensskola.blogg.se Där kränker de de som är emo, de som vågar stå ut, om allt som händer, och så. REN OCH SKÄR MOBBING!! BLIR SÅ IN I FIKON ARG!!!!Delvis för bloggen i sort sätt, men också dissar emo. EMO ROXXS 4evr!!! Ingen ska ta ifrån mig den egenskapen! Vi har ett liv, vågar vara oss själva, och NU HAR JAG BESTÄMT MIG; DEN HÄR BLOGGEN SKA STRÅLA AV SJÄLVFÖRTROENDE OCH STYRKA! Ingen populär fjortis i världen ska ändra på det! NI SOM TYCKER SOM JAG, KÄMPA!!!

Av Ti - 1 januari 2012 19:47


Nu är vi hemma från Värmland, äntligen lite lugn och ro, de har FYRA pojkar, två som är 5 och två som är 7, jaa, båda är tvillingpar!

Suttit på tåget i tre timmar och lekt med iPoden, jättenice, ju!


Jag måste bara gratta min kompis Alva, Moa Murderess ( Thun ) har gästbloggat åt henne på www.alvaholm.blogg.se !!! Jag typ svimmade när jag såg det :O Hon har följt henne i... två månader, och jag sedan maj, båda är helt kära i hennes blogg www.epicfaiil.blogg.se , som faktiskt är Sveriges största emo/ scene-core blogg. HON ÄR SVERIGES MEST AWESOME BLOGGARE!! Läs, läs, läs!!     

Kram

 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards