~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Ti - 31 januari 2012 19:46

Här kommer en ny pianovideo, som jag spelade in igår! 

Kommer ni ihåg att jag lade upp en pianovideo för en månad sedan? Ja, här är samma "låt" men i MYCKET bättre kvalitet! MYCKET MYCKET MYCKET bättre kvalitet...



Kan ni inte se videon? Klicka HÄR ! Det är Gnossienne no.1 av Eric Satie.


Prenumenera gjärna på våran YouTube-kanal, TheAlvaChannel ( alva som hitta på namnet.., ) Där har vi massa med videos, Coulture&Covers... ;)


Av Ti - 31 januari 2012 18:52


Vår och sommar är härliga på så härliga sätt!

Jag ääälskar våren, det är då värmen, fåglarna, och grönskan kommer tillbaka, och på sommaren är vi lediga, är kanske utomlands, solar och badar, njuter av värmen.


Men en grej som är riktigt bra med våren och sommaren är att man kan fota naturen! Visst vintern och hösten också, men då blir bilderna så dystra...


Men på våren och sommaren sprudlar fotona av energi! Och så finns det många fler motiv att fota, som blommor, löv, fåglar, insekter, vatten, träd...


Så jag längtar faktiskt riktigt mycket efter våren, och det gör min kära lilla blogg också, eftersom att den då blir fullproppad av bilder... Heheh...



                       





Okey,  nu har ni sett bilder från sommaren och våren. Här kommer en som togs i början på januari:


 



Man blir inte direkt GLAD av att se den där bilden över...


// Ti

Av Ti - 31 januari 2012 18:43

Typ världens längsta tisdag... Har haft huvudvärk, fått en massa läxor, och alla var allmänt skrikiga. Osso hade jag utvecklingssamtal på eftermiddagen..



TISDAGAR ÄR OTURSDAGAR! Funderar på att börja skriva Tisdags-dagbok, och skriva ner allt dåligt som sker. Och SEDAN, när jag är lite äldre, KAN JAG VISA UPP BOKEN FÖR STATSMYNDIGHETEN, och bli KÄND för NY UPPTÄCKT, för, att tisdagar är otursdagar är ett rent faktum...



Längtar efter våren...

 



// Ti

Av Ti - 31 januari 2012 18:24

Vill ni veta hur jag ser ut UTAN PLATTAT, FIXAT HÅR, OCH SMINK? Man känner ärligt talat inte igen mig. Jag har ASLOCKIGT hår, altså typ krulliga korkskruvar...

Och utan smink ser jag liten och barnslig ut...


Tog lite foton imorse, alla var VÄLDIGT FULA... Men tänk på de som om de bara var för att visa mitt naturliga hår, tja, det var de ju redan...


HADE INGET SMINK PÅ MIG HELLER!!! Och mitt hår var fuktigt...

         


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards