~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Ti - 4 januari 2012 17:02


Varför jag inte bloggade igår? Jag var med Hannah! Först åkte vi till Skärholmen, sedan sov hon över hos mig.

Haha, vi tog jättemycket foton, osso gjorde vi en aspinsam video där vi.... dansar och mimar...


Köpte fina grejer på NY, så nu är hela presentkortet borta   


Men iaf, en finfin kepa ( keps ), blå ovh svart, och en "överdrags-tröja", också den blå och svart. Passade jättebra ihop!   


ÄÄÄÄÄLSKAR MIN NYA KEPS! Känner mig verkligen som "jag" i den, problemet är att JAG ALDRIG KOMMER VILJA TA AV MIG DEN IGEN! TÄNK IFALL DEN VÄXER FAST PÅ HUVUDET?!

Hoppas inte   


Nu har Hannah precis gått, lite tråkigt, man känner sig så tom. Men vi har ju foton kvar!


       



Ossso var vi precis ute och fotade också. Fick några bra bilder. Men så var det jätteläskigt! Vi såg någon svart skepnad bakom en buske, så båda vart jätterädda och sprang in! Sååååå läskigt, asså! 0_o


        



Och, juste, glöm inte att anmäla dig till Veckans Blogg, i inlägget under!

Fortsätt att tänka crazy tankar, BYEBYE!

 

      

 

   Försökte dra av mig strumpan, men den ville inte av   

Av Ti - 4 januari 2012 16:33


Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?


Kommentera det här inlägget, då, och kom ihåg att skriva adressen till din blogg!

Vinnaren dras om en vecka, Kram   


  


// SweetSuperhero...



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards