~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg under december 2011

Av Ti - 20 december 2011 18:27

Idag hade vi NO-projekts-redovisning. Jag redovisade dock inte, men många av mina kompisar gjorde.

Jag skrev om åska, hehe :3 är typ rädd för åska...


Visst är det nice att det har kommit snö till Stockholm ( för er som bor här )? Första dagen var jag så glad att jag höll på att spricka :D Nu har det tyvärr börjat töa, buuuuuhuuuuuu   


Imorgon börjar vi halv tio ( egentligen börjar vi nio på onsdagar ) och det ända vi ska göra är att ha träslöjd och "städning", asså vi ska städa i klassrummet ett tag, efter terminen liksom. Och sedan slutar vi halv ett och får gå hem.


Jag, Tilda och Alva har skapat en "Culture&Covers-channel" på YouTube, där vi kommer lägga upp videor på när vi sjunger och spelar. Vi har NU dock bara en video på Tilda när hon sjunger,

Kan ni inte se videon? Klicka HÄR 


Imorgon ska Jag, Tilda och Alva hem till mig och spela in lite covers. Ska bli NICE   


Sedan ska vi till skolan igen klockan fyra, 9:rna har juluppspel. Jag är hemma sent ( halv åtta ) så jag kommer förmodligen inte orka blogga då.


HA`RE NICE   

KRAM <3


Av Ti - 19 december 2011 18:32

JAG FICK EN GOSSEDJURSGRIS MWGWM :3 JÄTTESÖT FRÅN ÅHLENS MWGWM :3

Ok, ärligt talat, pappa kom hem med en gossedjursgris från Åhlens, det var sådant där tre för två. De andra två var till våra kusiner.

Nu har jag kämpat mig igenom matteläxan ( stolt&nöjd ), äntligen är den klar!   


Den tröga datorn håller på att ladda upp ett videoklipp på youtube, surprise, surprise! Japp jag tror att ni kan få den länkad imon.


Har gjort en julig bild på Moa Murderess från Epicfaiil.se, hehe <3

  Fin vaa??

Kram <3

Av Ti - 18 december 2011 16:56

På onsdag slutar vi skolan, åååhh, vad skönt det ska bli! Julen, här kommer jag!

 

Idag har vi köppt en julgran, som JAG fick välja, hehe... sexhundra kronor, men det var det värt!


Har inte så mycket att skriuva om idag, kan säga det att nu ska jag och min familj snart ha adventsfika som vi brukar kalla det! Med lussebullar, pepparkakor och glögg :3

Osso ser vi på en asbra serie, som heter "Guds Tre Flickor", den gick på svt för två år sedan   

 


Mamma vart så sur igår när hon inte kunde laga knäck... Den ville aldrig stelna, hehe, så det var bara kladdigt   


När pappa såg våra misslyckade knäckkarameller, stoppade han de rakt in i mikron?!


Jag - Men, pappa, vad gör du?!

Pappa - Hm... Jag experimenterar...



Japp, och när han tog ut dem, och lät de stelna i en stund, och "pang" så vart det äckta knäck   

 

KRAM <3 // SweetSuperhero...

 

 

 

 

Av Ti - 17 december 2011 18:26

      Lade upp några foton som jag diggar x-P               Nu har jag och mamma bakat lussebullar :3 gottigotti   

Har varit på "mini-julfest" hoss en kompis nu, det var jättemysigt, vi såg på film och drack julmust :3 osso bytte vi julklappar med varandra, jag fick en parfym och tre hudkrämer, NICE! <3


Fy vad tiden har gått fort! Bara EN VECKA kvar till julafton! :O Man hinner ju inte med längre ...


Osso har det snöat en massa idag, perfekt! Men egentligen skulle det vara en meter snö nu, opm jag fick bestämma :]

Har gått med paraply hela dagen så snön inte skulle förstöra frisyren ( TÖNT ) ...


Hare braa! <3

KRAM <3

 


Av Ti - 16 december 2011 17:47

Idag har det varit en skitdag, måste jag säga. Det blev för känslosamt, så då på lunchrasten, bröt jag ihop och började gråta. Sedan somnade jag faktiskt på NO-lektionen ( inte på lärarens genomgång, som tur var :0 ).


Sedan gick jag till Liljis, för att ha pianolektion. Går hos världens bästa lärare, Sofia ;]

Plötsligt såg jag Alva och Tilda stå precis framför mig.


Alva: - Jag tror jag känner igen den där flickan!

Tilda - Ameh, guu!



Japp, de höll tydligen på att spionera på killarna de är förälskade i, de hade fullt upp! Så jag fick vara deras spion och så...


Fick såklart en jullåt att spela i läxa ( intressant, va?? ).


Har spelat piano sedan jag var sju år. Jag ÄÄÄÄLSKAR fortfarande att spela ;D


 

( gammal bild )

Nu ska jag ha fredagsmys med familjen, och imoron ska jag på "mini-julfest" ;)


KRAM <3



Av Ti - 14 december 2011 19:41

Åhnej! När jag vaknade var alla pengar på mobilden slut   Ok, jag får skylla mig själv som bloggade i en timme...

Men nu vet ni det, att jag kan inte svara på någons sms!


Idag har jag varit Liljis och köpt julklappar   Köpt för 1500 kr ( totalt altså )  ...

Här kommer lite foton som jag tagit mig tid till att redigera på picnik   


Och varför jag kallar mig själv för SweetSuperhero? Sweet= söt Superhero= valde det för att jag kämpar för miljön! För att besöka våran "räddavärlden" blogg, www.savetheworldsweden.blogg.se 


   


 

Kram // SweetSuperhero

Av Ti - 13 december 2011 21:03

O, vad läskigt! Typ orkan ute :-o fönstrena kommer ju blåsa in(hehe) :-S vet inte om jag vågar sova inatt :'( jätteläskigt ju! Men jag ska försöka ändå! :-D älskar att jag kan blogga med mobilen ;-) nu kan jag vara i min säng och blogga! Aja, hörs imorgon! Godnatt <3

Av Ti - 13 december 2011 19:20

Wow, det är ju snart jul! Jättenice ;-) idag var det lucia ( alla vet det redan ), och tro det eller ej, jag var med och lussade! Vi gick inför hela skolan, först 6orna, 7, sedan 8, och till slut 9. Jag och min kompis sjöng en solobit, det var jätteskoj! Nu bloggar jag från mobilen, så jag kan inte ladda upp någon bild :'( men vi hörs imorgon, KRAM <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards