~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ti - 6 december 2011 19:03

Hallå, tror ni att man kan vara från Månen? Jag menarsådär så att man föddes på en annan planet??

Känns som att jag är från månen ( är utomjording :O ) ibland.

 

Ja, asså egentligen är jag ju grön med blåa prickar på, men det försvinner med fondation och puder, då ser jag ut som en helt vanlig människa. Bara mina närmsta vänner vet om detta.

 

Såå, tror ni att jag kan vara född på en annan planet?

 

 

Nääe, det jag försöker säga är att jag INTE är särskilt jordnära, vilket mina kompisar kan bevittna...

 

Är bara jordnära på onsdagar och fredagar   




Har ni sett E.T ?? En sjukt bra film som handlar om en utomjording som " blir kvar på jorden ".

Mer kan jag inte säga, den är så komplicerad ;)


Kram <3




 

 

Av Ti - 6 december 2011 17:55

Vanlig dag på skolan avklarad.


Har fått en massa läxor som ska vara inlämnade jättetidigt :/


Oky, det var kanske inte jättemycket läxor men ändå...

Är jättesur på alla som säger såhär: ahmen, guuud, fucking skola.. asså fy vad jag hatar skolan, asså guud, ner med skolan, *****-bitch-lärare, dumma läxa... osv.


Ett tips är: Satsa på skolan, så får du ett liv! 

 

- Varför går man i skolan för, det är ju bara onödigt, juu!  - För att du ska få betyg, jobb, hem, och kärlek!

 

Ett tips till alla som hatar skolan och inte fattar vad den är till för...

 

 

 

var dlad för att du FÅR gå i skolan, inte alla som får den chansen...

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards