~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Ti - 4 december 2011 20:27

Tjo!


Jag har upptäckt att SSH har tappat sjukt mycket läsare! Det är synd.. Kan ni som fortfarande hänger kvar tipsa om bloggen?

Det känns så tråkigt att hon ska tappa läsare.. /;

Tack om ni gör lite reklam för denna bloggen (:

Så när SSH kommer tbx o kollar statistiken så ska hon bah : WOW!

kafdbsdrghrsjbmvnkddnbkdnjdmvbxldekngseriuhnslngvd
fkjrgnv

Skulle inte det vara braa? Haha, tänk  om hon skulle få typ 60 läsare! Idag låg det på 8 st, medans jag har uppe på 50 varje dag! Det är inte rättvist /;

Hjälp oss ^^

/ Gästbloggare Alva Holm ( http://alvaholm.blogg.se )

Av Ti - 4 december 2011 20:19

Hejhej alla läsare!

Jag heter Alva (alvaholm.blogg.se) o jag ska blogga på denna bloggen några dagar! Vi får se hur det går...

Sweet superhero's dator har pajat så jag fick uppgiften att hålla bloggen under uppsikt  

Jag är förövrigt hennes klasskompis  


Presentation (så att ni vet vem ni har å göra med) :

Jag är 12 år (SNART 13!!!!!)

Jag bloggar själv dådå (:

Jag går på teater o bandy på fritiden ^^

Ehhmm.. Aa, typ ^^

Det finns ingte så mycket mer att säga  

Hoppas att ni kan stå ut med mig ett litet tag!

Puss/ Alva 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards