~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ti - 15 november 2011 18:28

Här kommer ett litet FILMTIPS!



Har ni sett "Annie"? Den är sjukt bra!


Den får 9/10 poäng!

Det är en musikal och de sjunger och dansar såklart mycket. Men spänning, humor, sorg och allt det där finns också med!


Handlar om en liten tio-årig flicka som lever på ett barnhem på 1800-talet. Kvinnan som arbetar och tar hand om barnen typ knarkar och slår barnen när de inte gör som hon säger.

En dag kommer miljardären Oliver Warbucks till barnhemmet och vill "låna" ett barn i en vecka.


Annie blir vald och hon får komma till Warbucks palats och njuta av lyxen i en vecka.

Starka band knyts mellan Warbucks och Annie... ... ...


 

Men sedan börjar allt det hemska ske...


Rekomenderar denna film starkt!

kram

Av Ti - 15 november 2011 18:15


DETTA är mitt sanna jag. Tänkte att ni skulle behöva veta det. De tre leverfläckarna där... Ni vet inte hur  stor plåga det har satt mig inför. Folk tror att jag har skägg! Och kolla formen på mitt huvud... suck...

Därför redigerar jag alltid bilderna i datorn först, innan jag laddar upp bilden.


 HAHA, näe skoja bara!  

Gick ni på det???


Wihi! Känner mig snygg i skägg...

Av Ti - 15 november 2011 18:07

  Som ni säkert ser i inlägget under så har jag laddat upp min första video!

WARNING! Ingen avancerad...


Idag har jag och min brorsa varit osams hela eftermiddagen ( slutade med slagsmål )


Inget mer speciellt har "hänt" idag...

TRÅK!



ÄLSKA KALLE ANKA!   

kram 

 

Av Ti - 15 november 2011 17:52

Här kommer min allra första video!

Jag vet, ingen höjdare, men jag kunde inte ladda upp ett allt för långt klipp.

 

Se och bli SUKTAD!  




Färskpressad, ren juice!


Vill man att det ska bli sötare så kan man ju alltid ha i lite socker, och sedan så kan man blanda andra citrusfrukts- safter med apelsin-saft.


JÄTTEGOTT, YUMMIE YUMMIE :3
    


Vet att det inte var en sådan avancerad video...



kram   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards