~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Ti - 8 november 2011 18:40

Jag tänkte tipsa om lite julfilmer!

Sådana som jag har sätt och tycker är jättebra!



    • Polarexpressen
    • Snögubben
    • En film som jag brukar se i Norge. Jag vet inte om den finns i Sverige. Men i Norge så heter den " Tre nötter for Askepott". Det är altså en Askungen version.
    • A Christmas Carol

Och så de vanliga gamla Kalle Anka-avsnitten kl 3  

 

Enjoy   

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards