~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Ti - 30 oktober 2011 19:18

                                  


                                                  
                                 FULT

Kläder med läder-detaljer tycker jag är

riktigt fult.  Gillar det inte alls!


  

                          AWESOME

  


   T-shirts med gulliga tryck är typ det sötaste som finns! Tummen upp! AWESOME...

// Sweet Superhero...

Av Ti - 30 oktober 2011 18:26

Idag var jag med Pandora och shoppade i skärholmen! Jag hittade en jättefin t-shirt på New Yorker! Den var rosa, med ett spöke på som sa -Buhh! Snacka om fint! Lägger upp en bild på den imorgon. Den kostade bara 99:- , ganska billigt   

 

Här kommer iaf lite andra foton från idag!   

       

// Sweet Superhero...

Av Ti - 30 oktober 2011 17:19

IMORGON ÄR DET HALLOWEEN! Jag ska dock inte fira det på något särskilt sätt    Brukar alltid fira det! Med kompisarna och så... Men detta år... nej... det har bara inte blivit så!

Men jag och Pandora kom överens om att vi ( och en till kompis ) ska ut och spöka på gatorna på lördag nästa helg ( då e det Alla Helgona Dagen ), vi ska klä ut oss rejält och äta lite god mat. Men sedan ska vi somsagt ut och skrämmas ( vi ska INTE gå bus-eller-godis, för pinsamt, och jag tycker verkligen att det är oförskämt att tigga godis hos grannarna  )

 

 

 

Men nu kommer den stora frågan!

 

  • Ska jag vara död liten flicka från 1800-talet
  • Eller ska jag vara zombie?

NI röstar!

 

  

 

  

 

Vad tycker NI?

// Sweet Superhero...

 

 

Av Ti - 30 oktober 2011 17:01

Nu är det äntligen höstlov! Åh, vad skönt det ska bli att vara ledig i en vecka! Dock ska vi inte åka bort   

Jag har inte åkt bort på ett "minilov" på tolv år! Och alla vännerna åker ju bort nu också! Man har ingen att vara med   

 

Därför ligger jag bara i soffan på loven. Skönt?! -NEJ!!! Tråkigt!

Mina föräldrar är ju musiker, och därför spelar ( och sjunger ) dem alltid när alla andra är lediga. Därför har jag inte åkt bort ett enda lov.

Pandora åker till London imorgon ( AVUNDSJUK ), Ti till NEW YORK ( gjorde det i fredags ), INTE RÄTTVIST!

     Kan också säga att jag ALDRIG har åkt skidor, varför? För att vi aldrig åker bort...

 

 

  

 

Höst

  

// Sweet Superhero...

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards