~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Ti - 24 oktober 2011 18:35

Är det någon av er som har sett " Den fabelaktige Amelie från Montmartre "? I så fall så vet du som har som har sett den filmen säkert  att hon hittar en kista som en pojke har gömt 40 år tidigare! Tänk ifall man skulle göra så! Fylla en kista med sina *mest älskade* saker, och sedan gräva ner ( gömma ) den? Wow, altså! Man blir ju lite sugen...

Men så här skulle nog min kista se ut ;

                                                  
        

                                                  
                   Mitt gosedjur Tiger

                                                  
        Min digitala kamera

                                                  
                Mitt guldhalsband jag fick när jag föddes

                                                  
             Min Ipod

                                                  
                          Mitt gosedjur Säl

                                                  
                   Ett av mina "speciella" hårspännen

                                                  
           Min första hela dagbok

 

Hur skulle eran kista se ut?

Av Ti - 24 oktober 2011 18:20

Okey, håll med om att Spotify är en riktigt bra uppfinning! Fast tycker det är lite konstigt.Man kan lyssna på alla världens låtar hur mycket man vill   

Okey, jag ska komma till saken! Jag har totalt fassnat för en låt av Adept   Har lyssnat på den hela dagen...

http://youtu.be/fMKLcpCRgRI

Första gången jag hörde den här låten blev jag väldigt skeptisk. Jag tyckte inte den var så bra, men nu när när jag har lyssnat på den trettio gånger kan jag inte lyssna på något annat!  Ett tips altså, ifall du inte gillar den första gången, så lyssna på den en till gång   



                                

Av Ti - 24 oktober 2011 18:03

Japp, jag tänkte lägga upp lite foton nu, dock INTE på mig själv!! Det får inte bli en ego-blogg ( vilket det kanske redan har blivit? ), jag hatar ego-bloggar med typ bara bilder på folk som putar med läpparna! Så, näe, detta ska inte bli en ego-blogg!   

Jag och mina kompisar gick ju förbi sjön på vägen till Liljis, jag stanade var femte sekund för att ta ett fint naturfoto   ( snacka om att kompisarna blev irriterade   )

Så här kommer "naturfoton" !  

               


Jag använder Canon IXUS 220 HS, den är verkligen superbra! Systemkamera behövs inte för vackra naturbilder! Min digitala kamera är något av det käraste jag har!

// Sweet Superhero...



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards