~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Ti - 8 oktober 2011 15:40

Hej! Nu äntligen kan jag blogga igen!


Torsdag: Jag och Linnea var hemma hos mig,  nice <3

Vi lekte typ frisörer och gjorde tokiga frisyrer på varandra! Det blev ju nice, ju!

  Blev något konstigt med ljuset, så mitt hår såg helt konstigt ut! :O

  Linnea som sminkar sig! ;)

  Mitt hår stod rakt uppåt! Det vart hårt som betong! Linnea, då <3

Proffs Hairspray är bäst!


Fredag: Skitdag. Allt var bara fel... Svårt att förklara... Fick ångest på kvällen och så vidare. Var så himla nere bara. Kudden var maskara-kladdig när jag skulle gå och lägga mig... men jaja, den där deppressionen var bara tillfällig tror jag... Hoppas.

    


Lördag! Ska på bio med Tilda ikväll! Se "Braidsmaids". Någon komedi.

Ska träffa henne klockan fem i stan. Bion börjar 18.30, och slutar tjugo i nio. 

Idag är det en glad dag! <3

   // Lilla mej...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards