~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg under september 2011

Av Ti - 25 september 2011 17:13

Hejsan, allihopa! Idag har jag varit i stan och shoppat, men det var ju ingen ide´, alla affärer vara ju stängda. Så jag åkte till Liljeholmen istället. Där var ju liksom ALLA affärer öppna :)

Jag köpte en mörkblå halsduk  ( eller är det snodd de kallas? ) från ginatricot, en bh från lindex, vantar och matchande svart mössa, från ginatricot <3

Nu har vi ätit middag ( det var bleeh ), min lillebrorsa Ola sitter vid mitt piano och spelar broder jacob för tusonde gången.

Jag har spelat piano i fem år, spelat gitarr i två år, och så sjunger jag typ hela tiden ( ps. rekomenderar världens bästa piano lärare: Sofia Niklasson )


Ikväll ska vi ( jag och min familj ) se " Macahan " // som den också kallas " How the west was won" . Rätt bra, den serien, faktiskt!

Och just det!! Jag glömde nästan att berätta! Imorgon 8:40 -.-   Ska jag få tandställning på min nedersta rad med tänder! Jobbigt tycker jag, för man får så ont i käken OCH huvudet samtidigt. Och så kan man inte äta något SUCKSUCKSUCK // Lilla mej...

 

Av Ti - 24 september 2011 17:39

Hejsan, allihopa! Ikväll ska jag se film och äta godis! ( Min lillebrorsa har BESTÄMT att vi ska se Kalle Och Chokladfabriken :[ ) 

Idag har jag slagit rekordet på att spela piano! Har nämligen spelat i fem timmar! Haha, kramp i fingrarna!


På torsdag nästa vecka har vi ju somvanligt kulturkurs. Jag har inriktning på digitalt foto, det är roligt! Vi har tema saga just nu, så vi har små grupparbeten, fyra och fyra! Min grupp har bestämt att vi ska ha "rödluvan"!

Vi ska göra ett "trestegsmanus" asså foto. Tre foton. 1. sammanfattning 2. Personblid 3.detalj   Det ska bli en saga. Assvårt.

Vargen får vara min gossedjursvarg hemifrån, kommer bli bästa trestegsmanuset ever! <3 // Lilla mej...

 

Av Ti - 21 september 2011 18:44

Hejhej!

Jag är en tolvårig flicka, emo/scene. Jag älskar att sjunga, teckna, spela musik, ja allt som är kreativt ( tycker även om pizza, sushi, kläder och smink hehe ).

På min blogg kommer jag att skriva om mitt liv, lägga upp roliga veideos och myyyycket, myyyyycket mer!

Enjoy! <3

// Lilla mej...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards